tirsdag 2. februar 2010

Eldkorgen...

Jeg satt på et venterom i dag, og som så mange andre begynte jeg å bla i magasiner. Det var heldigvis ikke et "se og hør"-type venterom. Blant alle de småinteressante magasinene lå bladet "lev landlig". Her fant jeg en liten notis med denne ”eldkorgen”, som det så fint heter på svensk. De som kjenner meg vet at svensk ikke er min sterkeste side... hehe... selv om jeg elsker Sverige generelt! Derfor jeg kaller bare denne for ”eldkorgen”.
Jeg kjenner på meg at det bør investeres i noe slikt på terrassen til sommeren. Eneste minuset her er vel barnvennligheten… hmm… må finne på noe lurt der. Akkurat nå tar jeg meg selv i å tenke at jeg ikke kommer til å tenne opp i denne her før etter at min lille vakre har lagt seg...



Denne HERLIGE ELDKORGEN finner du på shop.roshults.se

Ha en HERLIG dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar