mandag 22. februar 2010

Så vasker man glassprismer...



I helgen fikk jeg ånden over meg og vasket LAMPEN min fra Ikea. Den var, som mye annet, et IMPULSKJØP. Men jeg synes fremdeles den er kjempesøt! Det er en bordlampe og den er ikke stor, kanskje 30cm høy. Den består av GLASSPRISMER. Den støver ned....
Litt vanskelig å vaske, så jeg kjøpte en STØVKOST. En sånn som man kjøpte på tv-shop i gamledager - men som man nå får kjøpt på enhver butikk. Den fungerte ikke...hvis noen lurte...
Innimellom rister jeg litt rundt i SKJELLAMPEN min med den. Men den er laget av skjell og da er det ikke så lett å se støvet...heldigvis. Vet egentlig ikke om den fungerer der heller...
Ja, ja like greit:)

Jeg tok av alle PRISMENE og vasket den i vann - egentlig ble lampen ganske MORSOM uten glassene også! Den har tydeligvis mange MULIGHETER. Så gøy med et slikt utgangspunkt!

Men jeg er ikke lei den enda... Så jeg satte på glassene igjen med en HERLIG visshet om at jeg kan forandre på den når som helst! Jeg kjenner egentlig nå at jeg er mer FORNØYD med den enn noen gang!

Og den lyser jo så LEKKERT...

Ha en DEILIG snøfull mandag!

Camilla Marie...

1 kommentar:

  1. Veldig flott lampe.Har ikke sett den på ikea.Du tar veldig bra bilder!:)

    SvarSlett