tirsdag 23. mars 2010

Overstrikket...?

Jeg skulle absolutt bli ferdig med denne buksen fra nøstebarn før påske....Jeg har strikket og strikket... Innimellom må jeg selvfølgelig ha pause - for å blogge, photoshoppe, lage påskepynt eller gjøre annet som må gjøres...
Det er jo ganske ûberkomisk at jeg, som før syntes STRIKKING bare var for gamle damer, sitter og strikker mens malingen skal tørke på påskeggene...*fnis*...
Jeg har minst tre strikkeprosjekter liggende på vent, og selvfølgelig har jeg klart å dra på meg en lett påbegynnende senebetennelse i BEGGE armer...! Er det mulig...?
Jeg må jo le... Så i dag har jeg gitt meg selv STRIKKEFORBUD... Og jeg kjenner ABSTINENSENE kommer av bare å tenke tanken... 

Men jeg har jo en del andre ting å henge fingrene i... lister og tak skal males på kontoret...det blir så deilig og lyst etter at jeg betemte meg for å bruke hvitt... Her skal ideene myldre etter hvert...:)

Ha en DEILIG dag!

2 kommentarer:

  1. Så mye fint!!!!He he..må le litt av deg som overstrikker.Kan kjene meg igjen:)Knallfine ting!!!god kveld:)

    SvarSlett
  2. tusen tack för dina rara ord...

    du får ta det försiktigt med stickningen, så du inte sliter ut dig....jag önskar att jag hade mer tid över för stickning. jag tycker att det är roligt att sticka vantar ;)

    ha det fint!

    kram
    anna-malin

    SvarSlett