tirsdag 25. mai 2010

Se min kjole...





Tro det eller ei...men jeg har laget en kjole til lille tussemor...! Jeg er over måte imponert over meg selv...jeg har nemlig ALDRI sydd noenting tidligere... Men så må jeg jo bruke dette nyoppussende alt-mulig-rommet mitt...:)

Ja gjett hvem som hadde en del gammelt sengetøy liggende...? Joda svigermor... Og da hadde jeg jo ingen unnskyldninger for å ikke sette igang...:)

Jeg falt veldig for dette herlige stoffet med nydelige blåfarger....
Ha en fantastisk tirsdag alle sammen...

4 kommentarer:

  1. søteste kjolen i det nydligste stoff!!

    Ha en fin dag.

    Klem T

    SvarSlett
  2. Nydelig liten tulle, i nydelig liten sommer kjole.
    Så flink du er :)

    Ha en flott ettermiddag.

    SvarSlett
  3. Så fantastiske bilder av snuppa:) Så flink du er!Klem fra Merete

    SvarSlett
  4. Utrolig vakker Camilla!!!
    Er det ikke gøy?
    Har selv vært på stoff og stil i dag, og i kveld tørket jeg støv av symaskinen:)
    Det nederste bildet av tulla som smiler er noe
    av det vakreste jeg har sett:)
    Hun er virkelig til å spise opp!

    Natti natt,
    klem fra meg

    SvarSlett