onsdag 21. juli 2010

Gammelt og brukt...

Her om dagen var jeg for første gang i gamlebyen i Fredrikstad...
For et herlig sted:)
Jeg visste ikke helt hva jeg kunne forvente, og hadde ikke lest eller hørt noe mer om stedet enn at det var vakkert der og at de hadde et frimarked...
Og vakkert var det! For en atmosfære! Jeg er så glad for at det har blitt tatt vare på... Nydelige gamle hus, koselige butikker, deilige kafeer... virkelig verdt en tur dit!
Jeg ble en smule overrasket over prisene på markedet... men men, jeg klarte jo selvfølgelig å få med meg litt hjem likevel...*fnis*...
Disse glassene falt jeg selvfølgelig for...

Jeg er ikke helt fortrolig med rødt i interiøret mitt... Men denne gamle termosen hadde min svigermor funnet frem på loftet sitt... (hun burde starte en butikk...'svigermors loft' hadde vært et koselig navn...*fnis*)
Uansett... jeg klarte ikke helt å motstå den heller... den er så søt... Men hvor skal jeg sette den mon tro...?
Den termosen som står bakerst til venstre er også en gammel hun kom med... Den minner litt om en annen termos jeg fikk tak i på et loppefunn, og jeg tenkte å bruke dem som vaser...:)

Nå tar jeg en ukes ferie fra blogglivet...:)
Ha en fantastisk Juli alle dere skjønne...

1 kommentar:

  1. Så fine ting du har fått tak i. Synes det er så gøy med gamle ting. Ha en fin ferieuke! Klem

    SvarSlett