onsdag 7. juli 2010

To gamle herremenn og en lampe...

Jeg har fått denne lampen innomhus...
Jeg ville ha noe stort, som bygde ut i rommet...
Jeg hang den ganske høyt slik at den blir mer skulpturell enn funksjonell...
Den komplimenterer høyden i taket utrolig godt...

Det er utrolig hvor mye morro man kan finne til en god pris på Ikea...:)
Så fant jeg disse to sjarmørene på Nordal...
Jeg lette lenge og vel etter to små lamper å ha over halvøya på kjøkkenet...
Fant mye stilig som fint kunne fungert...
Men etter mye om og men endte jeg opp med disse...
To gamle herremenn kaller jeg dem... De er bare så søte...*fnis*

Ha en Helt Herlig onsdagskveld!
Nå skal jeg kose meg med deres blogger...:)

3 kommentarer:

  1. Åh...de to gamle herremennene falt jeg virkelig for!! Jeg leter også etter pendler som skal henge over kjøkkenøya vår. Disse kunne jeg absolutt tenkt meg. Kan jeg derfor spørre hvor du har fått tak i disse fra Nordal?

    Håper du har en nydelig sommernatt!
    Ps! Har fulgt bloggen din en stund nå, og vil si at jeg alltid synes det er så koslig å komme på besøk her hos deg :)

    Klem Marie

    SvarSlett
  2. Tusen takk så søøt du er:)
    Vet ikke hvor du bor, men de fikk jeg bestilt hos Poulsen i Tønsberg:)
    De fører Nordal. Men jeg tipper du kan få bestilt dem hvor som helst der hvor de fører Nordal:)
    Ha en fiiin dag til deg:)
    Klem Camilla Marie

    SvarSlett
  3. Tusen takk for så kjapt svar.
    Bodde i Tønsberg for mange år siden med familien. Elsker den byen. Nå besøker vi alltid byen når vi er på hytta på Nøtterøy :)

    Ha en strålende dag til deg også :)
    Klem M.

    SvarSlett