onsdag 18. august 2010

Lamper kan alltids overraske...


Bilde: Mixr.se
Jeg kikket litt rundt på nettet og fant dette herlige huset tegnet av arkitektkontoret waldemarson Berglund... Skulle jeg bygd nytt... ville jeg helt klart valgt funkis, og helst en planløsning over et plan... Jeg likte så godt disse store vinduene helt ned til gulvet... Liker ideen om at ute og inne går i ett...
Men det krever sin plass selvfølgelig... Skulle jo ikke hatt noen naboer tett innpå...*fnis*...
Bilde: Mixr.se
Inne i dette huset fant jeg en søt lampe... Liv lampe av Jonas Bohlin for Klong...
Den kunne jeg gjerne hatt på lille tussemor sitt rom du... Den er nok litt for yndig for meg hva gjelder spisebord... Men jeg må si jeg likevel beit meg merke i den da jeg så den på bildet under... En artig overraskelse i dette hjemmet...


Ja ja... det har blitt lite bloggings på meg denne uken... Mye som skjer i hverdagen... Har ikke rukket å gjøre ferdig spisebordet enda heller... Men snart er det helg... Og kanskje jeg hiver meg på slipemaskinen igjen...*fnis*...
Nå skal jeg slappe av med litt deilig avslappende tv-titting du...
Ha en deilig kveld dere skjønne...:)
Camilla Marie

2 kommentarer:

  1. Wow, for et hus... og for en utsikt! Lekkert!
    Nyt kvelden foran TV'en :)
    Klem
    LIse

    SvarSlett
  2. Jag älskar den lampan...
    den är helt underbar!

    Love, annaL

    SvarSlett