torsdag 27. januar 2011

Oh so sweet...


Bilde: google images

Lille snuppemor og moren har vært på yndlingskaféen Bare Barista...
Den er ganske så rosa...
Og midt i blinken for oss...
Gleden var stor da de hadde macaroner fra Sebastien Bruno...
Navnet sier meg faktisk ingenting...hihi.... Men, lille snuppemor frydet seg stort...
(Tror ikke det var fordi Sebastien Brune hadde laget macaronene...)
Mor fikk til og med lest avisen, mens snuppa var storfornøyd opptatt med å momse på macaronen...

Så da fant jeg frem disse nydelige bildene på nettet...
Fikk en slik vårlig parisisk stemning...
Nå har jeg faktisk begynt å glede meg litt til våren...
Isj...der sa jeg det... Jeg er vanligvis veldig glad i vinteren... men nå ser jeg frem til lysere kvelder...
Men snøen forsvinner vel ikke enda, så det er bare å beholde skiene på...!
Og innimellom kan man vel nyte en macaron eller to...:)

Nyyt kvelden...
Camilla Marie...









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar