lørdag 29. januar 2011

Drømmer...

Bilde: we heart it

Jeg syns denne ideen er utrolig søt...
Den vil definitivt bli lagt til listen min over ting som bare må gjøres...

Endelig helg!
Her bærer det innover til Tigerstaden...
En tur innom Bolina, Granit, og muligens Kvist og Eske...
Det blir deilig med litt venninne-tid...
Det trenger vi vel alle innimellom...
Mon tro hva du som titter innom skal i helgen...?
Jeg håper den skal nytes...:)

Stillbildet nedenfor av Anne Neumann, får meg i skikkelig helgestemning...

Bilde: Anne Neumann

Ha en herlig helg....
Camilla Marie...

3 kommentarer:

  1. Hei :)
    En herlig blogg du har.. legger meg til følgerlista di..

    Håper du hadde en fin Oslo tur :)

    Klem Martha

    SvarSlett
  2. Å den ideen var topp :)
    Ble inspirert til å gjøre noe lignende, så får vi se om den ender opp på kontoret eller soverommet...
    Takk *smiler*
    Klem

    SvarSlett
  3. Genial ide, Drømmer!!!

    Kjempe flott blogg du har :-) Vakre bilder :-)
    Legger meg til som følger...

    Ha en fin kveld!

    Klem fra Gry :-)

    SvarSlett