fredag 26. februar 2010

Siste hånden på verket...


Siden TUSSEMOR sitt rom har skråvegger, og jeg absolutt skulle ha kommoder der, måtte jeg finne noen som var passelig høyde...
De skulle heller ikke være for dyre, og da ble UTVEIEN å tråle Ikea sine nettsider. Der hadde de en kommode med navnet "rast"...men de var i ubehandlet FURU...huff...
Ja, ja tenkte jeg, det er jo fort gjort å male fire slike!
Vi fikk raskt satt dem sammen...og så ble de stående på rommet i TO MÅNEDER...stakkars tussemor...kanskje det er derfor hun har hatt så mye marereritt i det siste..hihi...:)

Vel...det måtte tydeligvis en BLOGG til for å få det gjort!

I skrivende stund legger min "HANDYMAN" siste hånd på verket:) Man blir godt vant med en "handy" mann i huset, så å borre hull fikk han gjøre...(Det var nemlig to hull i hver skuff, men jeg bestilte nye perleknotter og syns det holdt med ett hull).
I går dro vi noen venninner til Sandefjord for å tråle litt INTERIØRbutikker. Det var mye fint og flott og jeg kom hjem med en kjempesøt ZINKvase, som jeg puttet trollkvistene mine i. Ikke noen storinnkjøp med andre ord:)
Vi spiste lunsj og drakk kaffe på CORDELIAS HUS, og for et deilig sted og genial ide! De selger verdens beste GULROTKAKE, tørr jeg påstå. Dessuten kan du kjøpe alt i huset!
Vi storkoste oss! håper slike steder overlever tiden vi er i nå.

For dere som bor i området - Spander på dere turen innom:)

Så ønsker jeg dere en kjempehyggelig AKTIV helg!
Camilla Marie...

2 kommentarer:

  1. Så gøy å være ferdig med prosjekt.Det er jo litt rart men faktisk så er bloggen med på å få meg igang på prosjekter.Det er jo utelukkende positivt:)Høres ut som en koselig dag med venninner:)zink er alltid fint.Spesielt ute om sommeren:)blogges.)

    SvarSlett
  2. Ja det er utrolig deilig:) ENDELIG:)
    Helt enig, det er veldig inspirerende med alle fine bloggene! Man får liksom lyst til å sette igang med noe:) Det er så utrolig mange kreative mennesker!

    SvarSlett