tirsdag 16. februar 2010

Tussemor sitt soverom…


stemningsbilder-blogg copy
DSC_0032
DSC_0040

Vi har nylig pusset opp soverommet til lille vakre. Jeg hadde falt for en tapet med fugler fra Osbourne&little, og tok utgangspunkt i den. Det er en drøm av en tapet. Ganske livlig – men det føles som å være i et eventyr, og det er akkurat den stemningen jeg var ute etter.
Jeg har holdt alle møblene i hvitt for å tone ned litt. Tapeten er på en vegg som er 3m høy. På de andre veggene valgte jeg å male med bakgrunnsfargen i tapeten. 
Mannen min hadde en gammel klokke som hans bestefar hadde laget. Den var skåret ut i furu. Den har ligget i et kott hele tiden siden vi møttes. Vi har vel alle noen kottdyr som bare støver ned og egentlig ikke tåler å se dagens lys…:) Plutselig fikk jeg en ide om å male den og putte den inn i tussemors rom! Og slik ble det. Jeg syns faktisk den passer perfekt inn der.
Ellers hører jo fjær og pipiper selvfølgelig med i et slikt rom, og en flott lysekrone med sommerfugler på er en prinsesse verdig:)
Drøm søtt…

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar