onsdag 10. februar 2010

Vagabond, like bra som å reise?

Her hos oss bruker vi VINSTATIV som magasinholder. De henger midt i stua. Jeg blir så glad hver gang jeg kikker bort på dem, en gang skal jeg få bruk for disse bladene, tenker jeg:) Jeg bruker nok, etter min manns store fortvilelse, litt mye penger på MAGASINER. Det går stort sett i interiør og foto, men dette magasinet dere ser avbildet her, er noe for seg selv. Reisemagasinet VAGABOND. Det er rett og slett så deilig å nyte bildene i dette bladet at man nesten ikke behøver å reise noe sted. Jeg nyter hvert eneste BILDE. For å si det slik, min mann; det er billigere å kjøpe dette bladet enn å reise alle disse stedene..:) Strengt tatt så kommer det vel ann på hvilket TIDSPERSPEKTIV man bruker… Det er kanskje en KVINNE-TING å tenke slik...? Litt sånn "menn er fra mars"…


Deilige LISBOA. Her var jeg faktisk i fjor. Vel verdt en tur dit altså!

Her i huset er SKIFERIE det neste på reiselisten!

Ja ja...dette er jo som å se meg...hehe...?

Bladet har geniale TIPS OG RÅD å komme med. Det kan jo komme godt med en gang:)

THAILAND ser jo bare fortreffelig ut:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar