mandag 7. juni 2010

Goood mornings....!!!


Ja nå har det jaggu blitt et litt lengre opphold fra bloggen...
Her har vi vært busy med dette kjøkkenet da...
Nei det er ikke ferdig enda...
Men det går fremover og det blir fantastisk!!! (meget subjektivt:)
Mannen kom hjem en dag og ville ha grått på veggen!!!
Jeg blir alltid så glad når han kommer hjem med en mening...
Underlig nok som det høres ut...
Men han er som regel enig med meg i alt hva interiør angår...
Og JA jeg vet jeg er HELDIG her...
Men noen ganger er det litt gøy når han har fundert og kommer hjem og sier LYS LYS GRÅ...
Så da ble det GRÅTT... NCS-kode: S1500 - N...

Det er jo veldig underlig når jeg kikker på inspirasjonsbildene jeg har på dataen - for kjøkkenet blir absolutt ikke slik som man ser på disse bildene...
Metroflisene (som jeg elsker) ble overgått av bjørketapet...
Og hvit eller betong benkeplate ble overgått av betong lookalike...
Helt hvite vegger ble overgått av lys grå...
Men det har noe med helheten å gjøre...
Vi legger rektangulære marmorfliser på gulvet... og da syntes jeg det kunne kræsje litt med metrofliser over benken...
Foreløpig er det i alle fall slik - det som er kjekt med å legge tapet nå, er jo at jeg alltids kan bytte den ut senere!
Hvit benkeplate blir skitten...og særlig med barn i huset...jeg er ikke akkurat interessert i å vaske døgnet rundt...
Og ekte betong er visstnok litt klønete hva angår merker i platen...dessuten litt dyr for lommeboka...:)
Vi får jobbe inn kjøkkenet litt...
Jeg tror dette blir veldig personlig og bra...*fnis*...
Jeg er så heldig å ha en mor som syr...Mye raskere enn meg...
Hun har sydd denne puten til meg...
Puten ligger foreløpig i sofaen...men er ment for kjøkkenet...
Jeg ønsker meg nemlig sofa på kjøkkenet...!
Foreløpig skal jeg nok klare meg med en slagbenk - hvis jeg får tak i...
Tråler finn.no rett som det er for *riktig* look...
Plutselig dukker den nok opp...
Her er et par puter jeg sydde om fra en gardin jeg hadde liggende...
De endte opp i sofaen:)

Tusen hjertlig takk for alle fiiiiine kommentarer dere legger igjen!
Jeg har desverre ikke tid til å se innom dere så mye for tiden...
Men jeg kommer sterkere tilbake!!!

Ha enfantastisk uke...
Plutselig er jeg her igjen...

1 kommentar:

  1. Gleder meg til å se bilder av det ferdige kjøkkenet. Er helt sikker på at det blir kjempe fint. det høres sånn ut.
    Fin tirsdag til deg. klem Hanne Mete

    SvarSlett