mandag 21. juni 2010

Leeenge siden sist...

(foto: Beach house)

Ooooiiiiiisann... nå gleder jeg meg noe innmari til å krype opp i sengen og sove unna litt gitt....!
Kjøkken er visst ikke bygget på en dag....
Særlig ikke når man har fullt opp av andre ting som skal gjøres i tillegg...
Nå har jeg prøvd å finne ut av hvilke dørhengsler som skulle hvor...en stund...til slutt ble jeg så frustrert at jeg måtte sette meg ned og se på fotball!!! Uff da...(jeg ser aldri på fotball...og gjør jeg det kommer mannen løpende med termometer og hodepinetabletter...hihi...)

Kjøkkenet tar all tid nå og helst vil jeg bli fortest mulig ferdig! Blogging kommer i siste rekke akkurat nå....
Men jeg kommer sterkere tilbake! Savner å titte innom dere alle...:)

Ha en fantastisk mandagskveld alle sammen!
Camilla Marie...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar