mandag 28. juni 2010

Bare meg...

Ok...denne passet for meg nå syns jeg... Passe oppgitt over meg selv...har jeg klart å rote bort overføringskabelen til kameraet mitt... så jeg får foreløpig ikke vist frem bilder fra kjøkken, den herlige pynten vi hadde på helgens sommerfest eller noen ting...!
Sånn går det når man skal rydde så innmari...

Vel, sitter akkurat nå hjemme med ei sjuk lita tussemor... Stakkars liten...
Vi  har sofadag med herlig barnetv...:)

Finner jeg ikke den "teite" kabelen får jeg løpe ut å kjøpe ny...før jeg får fullstendig fullt ut abstinenser her...:)

Ha en fantastisk dag!
Camilla Marie...

2 kommentarer:

  1. He he, den var fin. ;) God bedring til lillemor. også håper jeg du finner overføringskabelen. Helt krise for en blogger å ikke ha det. :) Klem fra meg

    SvarSlett
  2. Hihi, den kunne jeg også lånt noen ganger! ;-) Jeg er også veldig til å rote bort å legge ting på "lure" plasser som jeg helt sikkert husker på.. Som jeg aldri gjør når jeg skal ha det!! Haha ;-)

    Ha en fin kveld, god bedring til lille!
    Klem Jorid

    SvarSlett