tirsdag 29. juni 2010

Ikke mye bloggtess uten kabel...


Slik ble vår sankthansaften feiret...deilig jordbær med daimsjokolade strødd over...og selvfølgelig, nydelig spansk rødvin...


Helt Herlig...rett og slett...

Endelig fikk jeg tak i en slik en kortleser... Som ikke var bare bare å få tak i... Måtte faktisk innom tre steder før jeg fant en til sånn nogenlunde grei pris...:)

 Jippi!!! Nå er jeg tilbake...*fit for fight*...

Tussemor har blitt mye bedre... og kjøkkenet mangler fremdeles en del ting... men det kommer seg!
Nå kan jeg så smått begynne å vise frem litt...:)

Nå skal jeg prøve å finne ut av hvor jeg skal ha kopper og stell på kjøkkenet...alt er jo helt annerledes, så det blir vel litt ombytting etter hvert, mens man jobber inn kjøkkenet...

Jeg hentet mine nye lamper fra Nordal i dag... De er utrolig søte!
Må bare vente på litt dagslys... så skal jeg ta litt bilder...:)

Ha en fantastisk tirsdagskveld...
Camilla Marie...

1 kommentar:

  1. Så herlige bilder :-) Og så godt at lille er bedre!

    Ha en fin kveld!
    Klem J

    SvarSlett