søndag 26. september 2010

En deilig søndagsmorgen til alle...

God mornings kjære bloggere...
Satset noen kroner på dette brettet for en stund siden... og har virkelig ikke angret...
Passe stort og passe søtt...
Zinkfatet er fra Bloomingville...

Det går mye i skolebøker for tiden... men jeg innvilget meg likevel denne herlige
inspirasjonsboken fra Sibella Court 'etcetera'...
Den inneholder utrolig delikate bilder og mye inspirasjon...
Det beste av alt er at hun brenner for en miks av gammelt, nytt, rustikt og moderne...!
Jeg fikk tak i den her...

Hadde lyst til å vise bilde av lesekroken min... Jeg har endelig funnet en plass til bokhyllen jeg hadde med meg hjem fra Stockholm i sommer...
Jeg syns den er litt vittig... bøkene svever...
Den er supersimpel men effektfull...
Du får tak i den over nett her... hvor du finner mye annet morro også...
Ha en fantastisk deilig søndag skjønne bloggere!
Her skal den nytes med litt deilig hjemmelaget knekkebrød...

Camilla Marie...


6 kommentarer:

  1. Så koselig å se innlegg fra deg igjen. Stilig fat og veldig kul bokhylle du har fått deg.
    Likte lesekroken din kjempe godt og den rosa bilen var jo bare et lite sukkertøy!♥

    ha en fin søndag!
    klem fra meg

    SvarSlett
  2. A wonderful book, I have the same!
    Have a nice sunday,
    Yvonne

    SvarSlett
  3. Nydelig:)

    Ha en fin søndag,
    *Janne*

    SvarSlett
  4. Hei Camilla:)

    Velkommen "på banen" igjen;)
    Dere får det så fint altså, gleder
    meg så til å se alt ferdig!
    Jeg planlegger et lite lokalt
    bloggtreff snart, så da må du komme:)

    Nyt dagen,
    klem Kjersti

    SvarSlett
  5. Gøy å høre fra deg:)
    Kjempekult fat!

    SvarSlett
  6. liker bloggen din:) kommer tilbake

    SvarSlett