søndag 3. oktober 2010

Høststemning i heimen...

Tuuuuusen takk til dere søte som er innom, og for kommentarer dere legger inn...
Et innlegg innimellom skal jeg få til... det handler jo tross alt bare om å omprioritere litt...:)
Og blogging gir meg utrolig mye...
Her er i heimen er det skikkelig høststemning i dag...
Det øs-pøs-regner, og det beste som fins er å væer ute en stund for så å komme inn å varme seg...:)
Jeg har lagd en ny hylle på kjøkkenet... Den skal ha hjul på...etterhvert...
Blir alltid så inspirert av Kjerstis herlige blogg... og en liknenede hylle finner du hos henne...

Viserlitt mer av den søte plakaten som jeg fikk tak i hos denne søte damen...
Hun har alltid noe artig på lur, og endelig fant jeg plass til det....
Det er en plakat med masse gamle posstempel fra verden over...

Vi skulle egentlig vært ute og plukket deilige epler fra epletreet vårt...
Bilde. we heart it

Vi er jo helt skrullete som kjøper epler når man har så herlige epletrær i hagen...
Men det er ikke så fristende i regnværet... hihi vi får vel heller ta det en godværsdag...
Som det forhåpentligvis blir mange av i oktober...tvi tvi...
Ha en fantastisk søndagskveld skjønne dere...
Camilla Marie


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar