torsdag 7. oktober 2010

Tenn lys i mørket...

Her om dagen hadde jeg en deilig etterlengtet fridag!
Hva gjorde jeg...?
Jeg tok med meg en god venninne på kafê og interiørraid...
Så fantastisk deilig å gjøre helt andre ting enn man vanligvis gjør!
Takk for utrolig herlig og viktig påfyll vennen...:)
På turen kom jeg over en del bokstaver som jeg har begynt å fylle mitt hjem med...
Jeg er vel litt sent ute med dette... og jeg må nok passe på så jeg ikke tar helt av...hihi...
Det kan jo bli litt for mye av det gode...
Hva syns du...?
Det var ikke så mange store planlagte ting jeg fikk rasket med meg...
Noen ganger må jeg innrømme at det bare er deilig å få med seg noen duftelys...
Og akkurat det benytter jeg meg mye av i denne koselige høstperioden...
Små holdere for telys er en ting jeg aldri får nok av...
Denne søte papirbelagte er fra TineK...
Veeeeldig søt ikke sant...?
Perfekt til å lage stemning i heimen nå som høstmørket inntar oss...

Ha en deilig torsdagskveld...
Camilla Marie


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar