onsdag 5. januar 2011

Et minne fra julen 2010...


Godt nytt år til dere alle...
Viser et bilde fra jul i vårt kjøkken...

Denne høsten har vært preget av starten på noe nytt og spennende! Det har vært mange hektiske dager, og noen tider av året vil fortsette med å være mer hektiske enn andre... Derfor har det i høst blitt litt liten tid til blogging... Jeg tok en liten tenkepause for å se om behovet mitt var der... Det viste seg at det var det!

Jeg trenger et lite pusterom... et sted for kreativ tenkning...
Det er det denne bloggen er ment for...
Gjennom alle nydelige blogger jeg følger, og kommer over, skapes rom for inspirasjon! Når man ikke driver med noe form for kreativitet i arbeidslivet blir dette et fantastisk sted å være innimellom...

Så takk alle sammen for herlig inspirasjon!
Camilla Marie...






3 kommentarer:

  1. Å, nå ble jeg glad!
    Du har jo en så fin, inspirerende og kjekk blogg...
    Det redder kvelden min at du er tilbake :)
    Lagt meg til som følger for noen uker siden, da jeg endelig fikk meg egen blogg :)
    Håper vi blogges!
    Klem May Helen

    SvarSlett
  2. Skjønn blogg!!Tøft det treet på bildet altså-det enkleste er ofte det beste;)
    Will keep an eye on u!!
    karin

    SvarSlett
  3. Tusen takk for skjønne kommentarer:) Varmer et hjerte:)

    SvarSlett