torsdag 6. januar 2011

I'm in love....

Bilde: Pinterest

Denne lampen er ikke ny - men helt klart gått meg hus forbi!
Helt fantastisk er den.... Lurer på om det var Anthropologie som i sin tid solgte denne...?
I alle fall har bloggen Design sponge prøvd å lage en hjemmelaget versjon... Bør ikke være så vanskelig...

Men det har jeg ikke tenkt å starte med nå... Har akkurat påbegynt et nytt prosjekt i stua... Maler den hvit og legger liggende furuplank på en vegg, som skal beises!
Nei... jeg endte ikke opp med betongvegg likevel... Vurderte lenge frem og tilbake... og fant til slutt ut at betongpuss kan være et mas å rive ned når den dagen eventuelt skulle komme...
Hihi... ja jeg må jo tenke fremover... for titt og stadig finner jeg på noe nytt...

I love nature...!

Ha en deilig torsdagskveld...
Camilla Marie...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar