torsdag 15. april 2010

Lyst til å være med...?

Jeg har en slik en Mazda 323 ser du... og den er rød attpåtil...
Jeg bedyrer for min kjære at campinglivet er tingen...
Litt håpløst (siden han er en sjøens mann...)...men jeg prøver likevel...

Jeg har vist han bildene av denne herligheten...
Og den hadde jo passet perfekt til min lille røde...
Selvfølgelig skulle jeg hatt alt inventaret... og klemt meg inn i en liten rød og hvitprikkete 50-talls kjole...
(som jeg faktisk har sett på kapphal...hmm...der ser du... kanskje drømmen ikke er så langt unna likevel...:)
Det ser så idyllisk ut at jeg tror jeg gjerne skulle dratt på tur med en gang...:)
Jeg skulle dratt...hit...

Og hit...

Og kanskje litt hit...

Og gjerne en tur dit...

Kanskje jeg skulle prøvd meg på dette...?!

Jeg skulle i alle fall hatt på meg disse...

Og hygget meg med denne...
Bilder fra weheartit

Lyst til å være med....?

3 kommentarer:

  1. Jeg er med!:)
    Herlige bilder...
    Biltur i Norge skal så absolutt bli prioriert her etterhvert,
    men tar gjerne en svipptur innom Paris på veien;)

    Ha en fin dag
    klem Kjersti

    SvarSlett
  2. Jeg blir med! Hihih....
    Selv om jeg har vært både i Rosendal og vi har faktisk planer om bilferie til Frankrike nå i sommer. Men... jeg mangler helt klart denne røde campingvogna og gjerne den røde bilen også.

    Så supersjarmerende!!!

    "God reise!"

    Hilsen Liv

    SvarSlett
  3. Baroniet i Rosendal, here we come! :-) Hvor har du fått tak i eplekassene? Kult!

    Movika

    SvarSlett